keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Korujen tarina

Tein ensimmäiset koruni ihan vahingossa. Olin nähnyt lehdessä hauskan kaulakorun ja yritin tehdä jokseenkin samanlaista, mutta en tykännytkään lopputuloksesta. Kun katsoin jäljelle jääneitä palasia, mielessä kävi, että näistähän saisi kivat korvikset. Ostin Halpa-Hallista lasten korusetin, jonka korvakorukoukkuihin tein ensimmäiset korvikseni. Ja se toimi heti! Tuli fiilis, että tää on mun juttu ja myös minun näköiseni.

Kierrätysmuovin käyttö on minulle luontevaa, koska materiaalia on saatavilla kohtuullisen helposti ja se on ympäristöystävällisempää. Kierrätysmateriaaleista tehdyt tuotteet tuntuvat olevan muutenkin pinnalla juuri nyt. Se on hienoa!

Ja pitihän korut nimetä! Miira-nimi on yhdistelmä kahden rakkaan ihmisen nimestä.

Olen töissä perheyrityksessä, mutta nyt olen pienen tytön kanssa äitiyslomalla. Illalla tytön mentyä yöunille, korujen tekeminen on just sopivaa puuhaa! Värkkääminen <3 Heh, mies on saanut muutaman kerran syyn kuittailuun, kun keittiön pöydän on vallannut epämääräinen kasa korunosia, papereita, pitsiä, muovia, pihtejä ynnä muuta ynnä muuta... :)








Tein Himmeliin kaulakoruja myyntiin. Laitan niistä kuvaa, kunhan pääsen kameran ääreen. Hmmm... Eiks veronpalautusrahoilla olisi aivan oikeutettua ostaa parempi kamera?? ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti